by wilwiz » 28 May 2010, 15:06
Ja Luchtzak, you have been well informed, ik keer een jaarke terug naar den BCE.
Ik was nog zinnens beide mijn ploegmaats hierover te briefen, heb dit enkel nog maar met Le Jeuhaen gedaan.
Gezien het feit dat we maar met de hakken over de sloot zijn overgegaan, zag ik een avontuurke in 1ste met ons ploegske niet direct zitten, snooker voor behoud is nu niet direct mijn favoriete bezigheid, weet ik uit ervaring.
Ploegske in 2e bij De Leug was ook niet mogelijk, want daar hebben ze maar 1 ploegske met 4 man, en in 3e zag'k niet direct veel potentieel.
Ik heb ook gepolst bij andere spelers, maar veel kwam er niet uit de bus, en veel spelers zag ik ook zelden, en de vergadering is nogal aan de late kant.
In Mechelen was een ploegske met Patrick Geysels niet mogelijk, want een 3e man vinden bleek een probleem, dus Patrick stopt ermee of verhuist ook van club.
Zelfde probleem als bij ons vorig jaar, niemand wou blijkbaar mee in 1ste spelen.
In 2e waren er daar reeds 2 ploegen gevormd, dus kom ik in 3e terecht met Bart W, Ludo K en Dirk, hopelijk kunnen we het 1e jaar direct overgaan, en dan zien we het jaar erna wel weer.