Interconnect Open

Discuss all the latest snooker news: main tour, PTC, EPTC, events, tournaments, etc...
snookerjunkie

Interconnect Open

Postby snookerjunkie » 01 Dec 2007, 09:56

Hey,

Gisteren ben ik gaan spelen in Den Bosch waar het interconnect open van start gegaan is.
Zelf heb ik me kunnen plaatsen voor de hoofd tabel na al men pouyle wedstrijden te hebben gewonnen.Ik heb goed gespeeld wat ook wel nodig was omdat die mannen toch ook kunnen snookeren.
Luca heeft zich jammer genoeg niet kunnen plaatsen. Hij wint wel 3 van de 4 maar dat was net niet genoeg en kwam 1 frame te kort om 1ste of 2de te worden. Rene Dikstra gaat rechtstreeks door en Karan Chand gaat naar het knock out voor plaatsing op de hoofdtabel.

grtzz

loteling
Belgium Ranking: 0
Highest Break: 0

Re: Interconnect Open

Postby loteling » 02 Dec 2007, 07:40

nog leesvoer....

InterConnect Open Snooker 2007

De Dieze Den Bosch – 30 november, 1, 2, 7, 8, 9, 14, 15, 16 december 2007 – DBSA Snooker Ranking 07/08

Hoog bezoek: Nigel Bond, Ian McCullogh, Joe Perry, Mark King, Michael Holt, Stuart Bingham

Snookerprofs weer present op InterConnect Open Snooker in Den Bosch

DEN BOSCH – De InterConnect Open Snooker 2007 verwelkomt de komende weken 172 spelers, onder wie achttien professionals. De opvolger van Dutch Open wordt gespeeld in SC De Dieze te Den Bosch. De voorronden starten 30 november, het finaleweekend is op 15 en 16 december 2007.

Onder de deelnemers de Britse profs Nigel Bond (2e op WK 1995 achter Stephen Hendry), Joe Perry (16e op wereldranking), Ian McCulloch (21e op wereldranking, 3e op WK profs 2005), Stuart Bingham (1e op WK amateurs 1996), Mark King (25e op wereldranking, in 2006 2e in Den Bosch) en Michael Holt (31e op wereldranking, in 2005 2e in Den Bosch).

Titelverdediger is de Brit Michael Wild, maar ook de Belg Bjorn Haneveer (winnaar 2004, 2005 in Den Bosch, twee keer EK-winnaar) is van de partij, evenals regerend Europees kampioen Kevin van Hove uit België en regerend Nederlands kampioen Stefan Mazrocis uit Doetinchem (EK-winnaar in 1988). Ook juniorenwereldkampioen Michael Georgiou uit Engeland komt naar de InterConnect Open 2007.

De InterConnect Open telt mee voor de DBSA Snooker Ranking 2007/2008, de nationale ranglijst van de Dutch Billiards & Snooker Association, oftewel de grootste snookerbond van Nederland. De voorronden van de InterConnect Open 2007 vinden plaats op 30 november en 1, 2, 7, 8, 9 en 14 december. De beste 64 spelers treden aan in het slotweekend van 15 en 16 december. De prijzenpot bedroeg vorig seizoen circa 10.000 euro en zal dit jaar vergelijkbaar zijn. Er doen twaalf profs mee uit de Main Tour (wereldranglijst met de beste 96 spelers ter wereld) en zes profs uit de Pontins International Open Series (PIOS, promotiecircuit voor Main Tour).

Main Tour-spelers in InterConnect Open 2007

· Joe Perry: Nummer 16 van de wereld. Haalde in 2004 de kwartfinale van het WK profs in Sheffield door titelverdediger Mark Williams uit te schakelen. In 2005 verloor hij de halve finale in het UK Open van de Chinese ster Ding Junhui. Perry (33 jaar) is prof sinds 1991 en was in 2001 finalist in de European Open.

· Ian McCulloch: Laatbloeier uit Preston. In 2004 kwartfinalist WK profs en finalist Grand Prix. Haalde in 2005 zelfs halve finale WK in Sheffield. Nu 21e op de profranking. In 2007 kwartfinalist Dutch Open.

· Mark King: In Dutch Open 1992 derde, tweede in 2006. Ooit 11e, nu 25e op profranking. Tweede in Welsh Open (‘97) en Irish Masters (‘04), halve finalist UK Open (‘04), drie keer laatste zestien op het WK profs.

· Nigel Bond: Slechts in finale WK ’95 gestuit door Stephen Hendry, die hij in 2005 met verlate wraak uitschakelde op WK. Ooit nummer 5 van de wereld, nu 28e. Oud-winnaar van British Open.

· Stuart Bingham: Won WK Amateurs ‘96. Is 30e op profranking. Klopte in 2000 Hendry op WK profs. Miste in 2002 op het WK profs op weg naar een 147 roze bal op 134. Maakte in 2005 een 147 op Masters.

· Michael Holt: Op WK profs 2005 9e, na winst op jeugdvriend Paul Hunter die in 2006 op 27-jarige leeftijd stierf aan kanker. Holt, 31e van de wereld, was tweede op Dutch Open 2005 en maakte toen een 142-break.

· Ricky Walden: Beloftevolle jonge Engelsman, geklommen tot 35e plaats op de profranking. In 2006 kwartfinalist op de China Open, een jaar eerder bij de beste zestien op het UK Championship.

· Rod Lawler: Ervaren prof uit Liverpool. Tweede op International Open 1996, kwartfinalist in Welsh Open 2003, laatste 16 op WK 1996. Nu 50e op profranking. In 2007 kwartfinalist Dutch Open.

· Jimmy Michie. Geroutineerde Engelse prof. Haalde in 1999 de halve finale van de British Open en bereikte in 2002 de laatste vier in de Grand Prix. Momenteel 52e op de wereldranglijst.

· David Roe: Was ooit nummer 13 van de wereld en in 1990 kwartfinalist in de Dutch Open. Verloor in 2005 bij laatste zestien van Gerrit bij de Leij. Roe staat nu 64e op de profranking.

· Matthew Selt: Kwalificeerde zich vorig seizoen voor de Main Tour, nu 86e van de wereld. Komt uit Romford, waar hij in de lokale snookerclub op dezelfde tafel oefent als plaatsgenoot en legende Steve Davis.

· Kevin van Hove: Beloftevolle Belg kende een superzomer in 2007 door zich eerst te kwalificeren voor de Main Tour en aansluitend ook Europees kampioen te worden. Nu 87e op de wereldprofranking.

PIOS-spelers in InterConnect Open 2007

· Bjorn Haneveer: Belgische winnaar InterConnect Dutch Open 2004 en 2005, won twee EK’s (1999, 2001) en World Games in Akita (2001). In Grand Prix 2005 net niet naar de laatste zestien, na 5-3 verlies tegen Ronnie O’Sullivan. In november nog kwartfinalist op IBSF WK 2007 in Thailand.

· Michael Wild: Vorig jaar de verrassende winnaar van de InterConnect Dutch Open door in de finale Mark King te verslaan. Drie keer zilver op Britse juniorenkampioenschappen. Vorig seizoen nog 23e op de PIOS-ranking, inmiddels opgeklommen naar de vijfde plaats.

· Matthew Couch: Haalde in 1998 kwartfinale in UK Open, na het WK het belangrijkste toernooi van de profranking. Gediplomeerd coach van profbond WPBSA. Momenteel vierde op PIOS-ranking.

· Michael Georgiou: Winnaar IBSF WK Junioren 2007 in het Chinese Goa. 68e op de PIOS-ranking.

· Andy Lee: Brits talent van Aziatische komaf. In de PIOS-ranking op de 45e plaats.

· Hans Blanckaert: Belgische routinier, 118e op PIOS-ranking.

Nederlandse en overige toppers op InterConnect Open 2007

· Stefan Mazrocis: Drievoudig NK-winnaar (’04,’05, ‘07) uit Doetinchem, won EK 1988, 9e op WK profs in Sheffield (1997, na winst op Peter Ebdon). In november kwartfinalist IBSF WK 2007 in Thailand.

· Gerrit bij de Leij: De trots van Appelscha. Winnaar EK Junioren 1999, winnaar Top 16 in 2000, zilver op het NK (2003, 2005, 2007), 17e op IBSF WK Heren 2006 in Jordanië, 3e in Dutch Open 2005.

· Ton Berkhout: Laatbloeier uit Krommenie. Eredivisiekampioen met Oud West Amsterdam, tweevoudig winnaar NK koppels, tweede op NK heren 2006. Bij debuut IBSF WK 2007 in Thailand knap 17e.

· Roy Stolk: Ex-prof uit Zeist, tweevoudig Nederlands kampioen (‘99, ‘01), veelvoudig eredivisiekampioen.

· Joris Maas: Thuisfavoriet uit Den Bosch. In 2005 bij laatste 16 Dutch Open. Nu derde op DBSA Ranking.

· Joeri Reisig: Speelt bij eredivisiekampioen Oud West Amsterdam. Vierde op DBSA Snooker Ranking.

· René van Rijsbergen: Uit Zevenbergen, 1e NK koppels 1995, 3e NK 1995, 3e EK Teams 2004.

· Sebastiaan Kan: Belofte uit Oostzaan, eredivisiespeler, negende op DBSA Ranking.

· Lennon Starkey: 2e in Dutch Open 2004 uit Amsterdam, meervoudig winnaar NK koppels en eredivisie.

· Reind Duut: Groningse potter, zilver op NK 1994, 1995, brons op EK 2001.

· René Dikstra: Viervoudig NK-winnaar eind jaren tachtig, begin jaren negentig, uit Amsterdam.

· Xander van Rossem: Eredivisiespeler Jumbo Warmond, ooit derde op NK, woont in Veghel.

· Richard Tijssen: Winnaar NK senioren 2006, uit Rijen.

· Peter Bertens: Regerend Nederlands seniorenkampioen, uit Boxtel.

· Rosanna Lo-A-Tjong: Amsterdamse, landskampioene dames, vorige maand op IBSF WK in Thailand.

· Jorick Blokx: Aanstormend talent van SC De Dieze, 3e op het NK Junioren 2007.

· Brian Beekers: Bredase pool- en snookerspeler met diverse NK- en Grand Prix-finales op palmares.

· Ahmed Osman: Voormalig professional uit België.

· Natascha Niermann: Duitse topspeelster in zowel snooker als pool.

Toernooi-informatie InterConnect Open 2007, SC De Dieze Den Bosch

DBSA: Telt mee voor DBSA Snooker Ranking ‘07/’08 (nationale ranglijst)

Deelnemers: 172 spelers (32 geplaatst voor eindronde, 140 anderen strijden om 32 tickets via voorronden)

Voorronden: 30 november, 1, 2, 7, 8, 9, 14 december

Eindronde: 15 en 16 december (vanaf beste 64)

Locatie: De Dieze, Werfpad 5, 5212 VJ Den Bosch, tel. 073-6125038

Websites: http://www.dedieze.com, http://www.interconnectopen.nl (live wedstrijdbeelden)

Prijzenpot: Totaal circa 10.000 euro

Informatie: Peter de Brie, snookerjournalist, 06-13074255

Geschiedenis Dutch Open

De Dutch Open werd vier keer gehouden in de eerste bloeiperiode van snooker in Nederland, eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Illustere namen als Stephen Hendry, John Parrott, Ken Doherty, Alex Higgins en Tony Drago sierden de deelnemerslijst.

Toen de snookerrage afkoelde, kwam er qua prijzengeld en deelnemersveld nooit meer een toernooi van de grond dat de status en het predikaat Dutch Open waardig was. Tot de InterConnect Dutch Open van 2004, die dit jaar een vervolg krijgt.

De eerste Dutch Open vond in 1987 plaats in Ahoy Rotterdam. Ex-amateurwereldkampioen Jon Birch won van de latere profwereldkampioen John Parrott. In de finale klopte Birch de Noord-Ierse legende Alex ‘Hurricane’ Higgins (1e op WK Profs 1972, 1982). De prijzenpot bedroeg 60.000 gulden.

Het Slaakhuys te Rotterdam was in 1989 het toneel van de tweede Dutch Open. Joe Johnson (1e WK 1986) en Stephen Hendry (later zevenvoudig wereldkampioen) haalden de finale niet. Mike Hallett versloeg Darren Morgan in de eindstrijd en incasseerde daarmee 10.000 gulden.

In 1990 werd de derde Dutch Open gehouden in De Lijnbaan te Rotterdam. Winnaar werd de latere wereldkampioen Peter Ebdon, die daarmee 7500 gulden verdiende. Hij versloeg in de finale Tony Knowles, voormalig nummer twee van de wereldranglijst. Ken Doherty verloor in de voorronden.

De vierde Dutch Open werd in 1992 gehouden in het Turfschip te Breda. Onder de 112 deelnemers waren profs als Peter Francisco, Martin Clark, Mark King en Alain Robidoux. In de finale won Mike Hallett opnieuw, ten koste van Lee Richardson. Hallett kreeg een cheque van 10.000 gulden.

Na twaalf jaar onderbreking kreeg in december 2004 de vijfde Dutch Open gestalte. Liefst 160 spelers kwamen naar SC De Dieze in Den Bosch voor de InterConnect Dutch Open. De Belg Bjorn Haneveer, tweevoudig Europees kampioen, versloeg in de finale het Amsterdamse talent Lennon Starkey.

In 2005 kende de zesde editie van de InterConnect Dutch Open – ook weer gespeeld in SC De Dieze Den Bosch - een deelnemersrecord van 182 spelers, onder wie negentien profs. Bjorn Haneveer prolongeerde zijn titel in de finale tegen Michael Holt, met een 142 maker van de hoogste break.

De zevende InterConnect Dutch Open 2006 in De Dieze Den Bosch telde 149 spelers, onder wie een record van 27 professionals, zoals Ian McCulloch en Joe Swail (voormalige halvefinalisten op het WK) en Dave Harold (winnaar Asian Open). Rijzende ster Michael Wild verraste in de finale topfavoriet Mark King.

De InterConnect Open 2007 wordt georganiseerd onder de vlag van de DBSA (Dutch Billiards & Snooker Association) die zich vorig seizoen afscheidde van de KNBB. De DBSA is nu de grootste snookerbond in Nederland (circa 75 procent van alle teams en spelers). Het naamrecht Dutch Open is echter in KNBB-handen. De InterConnect Open 2007 kent 172 inschrijvingen, onder wie 22 professionals.

Historie Dutch Open Snooker van 1987 tot en met 2006

Dutch Open 1987, Ahoy Rotterdam

Kwartfinales

John Birch (GB) - Dean Reynolds (GB) 5-3

John Parrott (GB) - Mario Lannoye (Blg) 5-1

Mark Rowing (GB) - Eugene Hughes (Ier) 5-1

Alex Higgins (N-Ier) - Karl Payne (GB) 5-4

Halve finales

John Birch - John Parrott 6-2

Alex Higgins - Marc Rowing 6-4

Finale

John Birch - Alex Higgins 6-2

Hoogste break

John Birch 131

Dutch Open 1989, ‘t Slaakhuys Rotterdam

Kwartfinales

Mike Hallett (GB) - Nick Dyson (GB) 4-0

Barry Pinches (GB) - Joe Johnson (GB) 4-3

Stephen Hendry (GB) - John White (GB) 4-1

Darren Morgan (GB) - Lenny Davies (GB) 4-0

Halve finales

Mike Hallett - Barry Pinches 5-2

Darren Morgan - Stephen Hendry 5-2

Finale

Mike Hallett - Darren Morgan 6-5

Hoogste break

Yvan van Velthoven 131

Dutch Open 1990, De Lijnbaan Rotterdam

Kwartfinales

Peter Ebdon (GB) - Mike Henson (Dui) 4-2

Steve Newbury (GB) - Tony Chappel (GB) 4-2

Tony Drago (Malta) - David Roe (GB) 4-0

Tony Knowles (GB) - M. Johnston Allen (GB) 4-2

Halve finales

Peter Ebdon - Steve Newbury 4-1

Tony Knowles - Tony Drago 4-2

Finale

Peter Ebdon - Tony Knowles 6-4

Hoogste break

Pat Horne 141

Dutch Open 1992, ‘t Turfschip Breda

Kwartfinales

Mike Hallett - Jimmy Long 3-1

Chris Scanlon - Micky Roughan 3-2

Lee Richardson - Steve Lemmens 3-2

Mark King - Danny Lathouwers 3-1

Halve finales

Mike Hallett - Chris Scanlon 4-1

Lee Richardson - Mark King 4-1

Finale

Mike Hallett - Lee Richardson 6-1

Hoogste break

Lee Richardson 125

InterConnect Dutch Open 2004, De Dieze Den Bosch

Kwartfinales

Bjorn Haneveer (Blg) - Reind Duut 4-1

Rolf de Jong - Lee Richardson (GB) 4-1

Yvan v Velthoven (Blg) - René v Rijsbergen 4-3

Lennon Starkey - Roy Stolk 4-3

Halve finales

Bjorn Haneveer - Rolf de Jong 5-1

Lennon Starkey - Yvan v Velthoven 5-3

Finale

Bjorn Haneveer - Lennon Starkey 6-1

Hoogste break

Reind Duut 126

InterConnect Dutch Open 2005, De Dieze Den Bosch

Kwartfinales

Bjorn Haneveer (Blg) - Kasra Khavaran (Blg) 4-1

Gerrit bij de Leij - Alex Borg (Malta) 4-0

Michael Holt (GB) - Lasse Münstermann (Dui) 4-1

Mark Joyce (GB) - Mark King (GB) 4-3

Halve finales

Bjorn Haneveer - Gerrit bij de Leij 5-2

Michael Holt - Mark Joyce 5-2

Finale

Bjorn Haneveer - Michael Holt 6-1

Hoogste break

Michael Holt 142

InterConnect Dutch Open 2006, De Dieze Den Bosch

Kwartfinales

Bjorn Haneveer (Blg) - Mark Joyce (GB) 4-3

Michael Wild (GB) - Adam Davies (GB) 4-1

Joe Swail (N-Ier) - Rod Lawler (GB) 4-2

Mark King (GB) - Ian McCulloch (GB) 4-0

Halve finales

Michael Wild - Bjorn Haneveer 5-1

Mark King - Joe Swail 5-2

Finale

Michael Wild - Mark King 6-5

Hoogste break

Mark King 135

Alain
Belgium Ranking: 10
Highest Break: 135
Club: ??

Postby Alain » 03 Dec 2007, 09:42

Vandersteen Alain - Harry Fernandez - Jurgen Van Roy hebben zich ook moeiteloos kunnen plaatsten
alle 3 eerste van hun poule geworden. Al moeten we een beetje toegeven dat het niet de moeilijkste poules waren :lol:

Laurens
Belgium Ranking: 15
Highest Break: 126
Club: Biljart Lounge

Postby Laurens » 03 Dec 2007, 09:48

Mooi gedaan jongens! :)

Ik ben gisterenavond gaan spelen in 's Hertogenbosch. De eerste wedstrijd verloor ik wat ongelukkig met 2-0, maar nadien alle wedstrijden gewonnen (2x 2-1 en 2x 2-0). Zo kwam ik gedeeld 1e uit, maar ik word tweede omdat ik 1 frame minder gepakt had dan Misja van Vonderen. Ik had van hem gewonnen, maar omdat ik mijn wedstrijd met 2-0 verloren had, werd ik alsnog tweede. Vrijdag 14 december moet ik teruggaan voor de herkansingen waar 32 spelers spelen voor de laatste 4 tickets.

Greetz
Laurens

Cueball
Highest Break: 52

Postby Cueball » 04 Dec 2007, 10:11

Laurens wrote:Mooi gedaan jongens! :)

Ik ben gisterenavond gaan spelen in 's Hertogenbosch. De eerste wedstrijd verloor ik wat ongelukkig met 2-0, maar nadien alle wedstrijden gewonnen (2x 2-1 en 2x 2-0). Zo kwam ik gedeeld 1e uit, maar ik word tweede omdat ik 1 frame minder gepakt had dan Misja van Vonderen. Ik had van hem gewonnen, maar omdat ik mijn wedstrijd met 2-0 verloren had, werd ik alsnog tweede. Vrijdag 14 december moet ik teruggaan voor de herkansingen waar 32 spelers spelen voor de laatste 4 tickets.

Greetz
Laurens

Je wordt 2de in de groep maar bent niet geplaatst??

Laurens

Postby Laurens » 04 Dec 2007, 15:47

Cueball wrote:
Laurens wrote:Mooi gedaan jongens! :)

Greetz
Laurens

Je wordt 2de in de groep maar bent niet geplaatst??

Klopt, alleen de eerste van de poule is geplaatst voor de hoofdtabel, de tweede van elke poule + 4 wildcards spelen voor de laatste 4 tickets door rechtstreekse uitschakeling.

Laurens

Postby Laurens » 13 Dec 2007, 08:04

Loting wildcard round: http://www.interconnectopen.nl/draw%20w ... 0event.htm

Loting hoofdtabel: http://www.interconnectopen.nl/Main%20event.htm

Belgen op de hoofdtabel
Jimmy Michie (UK) - David Roelants
René Van Rijsbergen (NED) - Alain Vandersteen
Kevin Van Hove - wildcard
David Morris (IRE) - Mario Van Herk
Joeri Reisig (NED) - Ahmed Osman
Sander Tierolf (NED) - Hans Blanckaert
Brian Beekers (NED) - Bjorn Haneveer
Andy Lee (UK) - Jurgen Van Roy
Harry Fernandez - Joe Perry (UK)

X-man
Highest Break: -1

Postby X-man » 13 Dec 2007, 11:28

Laurens wrote:Loting wildcard round: http://www.interconnectopen.nl/draw%20w ... 0event.htm

Loting hoofdtabel: http://www.interconnectopen.nl/Main%20event.htm

Belgen op de hoofdtabel
Jimmy Michie (UK) - David Roelants
René Van Rijsbergen (NED) - Alain Vandersteen
Kevin Van Hove - wildcard
David Morris (IRE) - Mario Van Herk
Joeri Reisig (NED) - Ahmed Osman
Sander Tierolf (NED) - Hans Blanckaert
Brian Beekers (NED) - Bjorn Haneveer
Andy Lee (UK) - Jurgen Van Roy
Harry Fernandez - Joe Perry (UK)

Heel veel succes aan alle Belgen, ik kom dit weekend zeker kijken ( ook al is het dan een verplaatsing van anderhalve kilometer voor mij ;)) enkel vrijdagavond wordt moeilijk aangezien ik tot 23h moet werken, maar ik kom erna zeker eens binnen!!! Dus Laurens en de andere Belgen, veel succes he!!!!

greetz

Xavier

Cueball

Postby Cueball » 13 Dec 2007, 11:37

amaai harry tegen Joe Perry 8) 8)

komaan harry potter zet em op :D

groeten from Dennis :lol: :wink: :wink:

En haneveer tegen beekers ook een leuke match :!:

Luca
Highest Break: 122

Postby Luca » 14 Dec 2007, 13:39

Hey,

Net een telefoontje gehad van de tornooiorganisatie van de Interconnect Dutch Open,ik heb een Wild Card gekregen :D :D

Groetjes Luca

X-man

Postby X-man » 14 Dec 2007, 16:23

Luca wrote:Hey,

Net een telefoontje gehad van de tornooiorganisatie van de Interconnect Dutch Open,ik heb een Wild Card gekregen :D :D

Groetjes Luca

Proficiat Luca, nog een Belgje erbij :)
ik ga naar serieus wat landgenoten kunnen gaan kijken :)

Greetz en tot zaterdag

Xavier

Cueball

Postby Cueball » 14 Dec 2007, 16:29

Luca wrote:Hey,

Groetjes Luca

en terecht.
Veel succes 8)

loteling

Postby loteling » 14 Dec 2007, 17:40

luca,

bedank Rob Van Jaarsveld...(hoofdref)
en groet hem van mij..

grts,

koen.

X-man

Postby X-man » 15 Dec 2007, 01:11

Laurens jammer genoeg verloren met 3-O waarvan 2keer op roze maar Luca zich na wervelend snooker wel geplaatst!!!
Ik had hem nog nooit zien spelen maar verdorie heeft dat kereltje presence aan de tafel... en het lijkt allemaal zo makkelijk bij hem...
Morgen om 11u terug kijken ;)

Groeten

X-man

loteling

Postby loteling » 15 Dec 2007, 13:52

Nadat Luca Brecel :D Kevin :? (3-1)wipte zal hij in de volgende ronde Barry Pinches naar huis moeten spelen...

Alain VanderSteen ...mooi ...René van Rijsbergen ook naar huis(3-1)en Alain zou in de volgende ronde Michael Judge kunnen kloppen...

succes jongens...

koen

X-man

Postby X-man » 15 Dec 2007, 14:07

Inderdaad, juist terug van een eerste sessie te gana kijken in De Dieze, en supersnooker gezien...
Mcculloch begint met 110, SWail met 129 en Judge maakt 110 en 105, dus heeeeeeeeeeeeeeel leuk om te zien :):)
Luca inderdaad goed gespeeld, net zoals alain, jammer genoeg verloor Mario met 3-1, paar kansen gemist in het 3e frame maar verschrikkelijke kick op de laatste roze in het vierde frame, maar toch weer laten zien dat hij z'n mannetje kan staan...

Straks meer nieuws vanuit Den Bosch :)

Greetz

Xavier Jacques

X-man

Postby X-man » 15 Dec 2007, 18:38

Juist terug weeral van de Dieze, mooie matchen gezien bjorn juist gewonnen tegen brian beekers, maar zoals verwacht waren luca en Alain een maatje te klein voor respectievelijk barry Pinches en michael judge...
Maar de sfeer was goed en het afwaswater vloeide rijkelijk ( he Kevin ;))...

Greetz

Xavier

Laurens

Postby Laurens » 16 Dec 2007, 10:21

Dit is de line-up voor de kwartfinales:

Tom Ford (45) - Matthew Couch
Barry Pinches (61) - Alex Davies (94)
Joe Swail (20) - Nigel Bond (26)
Bjorn Haneveer - Michael Holt (32)

() = plaats in de Main Tour

De hoogste break staat op naam van Joe Swail met een total clearance van 129.

Kevinvhs
Belgium Ranking: 1
Highest Break: 144

Postby Kevinvhs » 16 Dec 2007, 11:29

X-man wrote:Juist terug weeral van de Dieze, mooie matchen gezien bjorn juist gewonnen tegen brian beekers, maar zoals verwacht waren luca en Alain een maatje te klein voor respectievelijk barry Pinches en michael judge...
Maar de sfeer was goed en het afwaswater vloeide rijkelijk ( he Kevin ;))...

Greetz

Xavier

Ja , dat wel , goed afwaswater het smaakte naar dreft :D . Spijtige is dat ik eigenlijk te ziek was om te spelen maar toch de moed had gepakt om het te proberen maar tevergeefs . Spelpijl compleet onder niveau en een sterke Luca die het kan afmaken verdiend gewonnen .

Khoop toch terug te komen en dit seizoen eindelijk eens te spelen voor wat ik waart ben want het is typerend voor dit seizoen .

loteling

Postby loteling » 16 Dec 2007, 12:28

haneveer out...

de semi's..een UK onderonsje....
bekijk deze live ! 8)
tafel 1 http://www.interconnectopen.nl/livestream/live1.htm
tafel 2 http://www.interconnectopen.nl/livestream/live2.htm

Matthew Couch (UK) - Barry Pinches (UK)

Nigel Bond (UK) - Michael Holt (UK)

Uitslagen Interconnect Open 2007: Teletekst pagina 645 (nl) of http://www.interconnectopen.nl!

grts,

koen.

Return to “Latest Snooker News”